Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Christian Fuentes

Christian Fuentes

Universitetslektor

Christian Fuentes

Play a Game, Save the Planet! Gamification as a Way to Promote Green Consumption

Författare

  • Christian Fuentes

Redaktör

  • Mikolaj Dymek
  • Peter Zackariasson

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2016

Språk

Engelska

Sidor

144-160

Publikation/Tidskrift/Serie

The Business of Gamification: A Critical Analysis

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • sustainability issues
  • Green consumerism
  • digital
  • smartphone
  • Consumer culture

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9781138824164
  • ISBN: 9781138824164