Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Christian Fuentes

Christian Fuentes

Universitetslektor

Christian Fuentes

Varumärken som alla andra – En studie av handelns egna varumärken, märkning och hållbar konsumtion

Författare

  • Eva Ossiansson
  • Christian Fuentes

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2006

Språk

Svenska

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Rapport för jordbruksdepartementet, juni

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • vaurmärken
  • green
  • retail

Status

Unpublished