Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Christian Fuentes

Christian Fuentes

Universitetslektor

Christian Fuentes

Att sälja hållbara produkter: Detaljhandelsföretagens strategier för att skapa mening och värde för kunderna

Författare

  • Cecilia Fredriksson
  • Christian Fuentes

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2014

Språk

Svenska

Volym

3

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Handelns Utvecklingsråd

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • marketing
  • CSR
  • sustainability
  • retail

Status

Published

Report number

3

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-86508-08-1