Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Christian Fuentes

Christian Fuentes

Universitetslektor

Christian Fuentes

E-bio ur ett marknadsföringsperspektiv - Diffusion och upplevelser inom FHP:s digitala projekt

Författare

  • Christian Fuentes

Redaktör

  • Karin M. Ekström
  • Magnus Mörck

Publiceringsår

2004

Språk

Svenska

Sidor

161-216

Publikation/Tidskrift/Serie

Skärpa på e-bion

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Centrum för konsumentvetenskap

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • marketing
  • technology

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 91-974642-1-X