Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Elin Bommenel

Elin Bommenel

Universitetslektor

Elin Bommenel

Teaching masters students how to learn on an interdisciplinary programme

Författare

  • Elin Bommenel
  • Richard Ek
  • Stuart Reid

Summary, in English

We hope to design a study on the development of a course on our master’s program. The course has been developed over two years in order to address two fundamental problems in the ten year old program: students from Asian and African countries were often unable to complete the program. The hitch seemed to be writing and discussing in an independent, critical and reflective way. The aim of this seminar is to share our experiences with teachers from other international programs.

This paper introduces the epistemological context first, our interlocutors Paul Trowler and Ali Cooper, and their concept of Teaching and Learning Regimes. Having introduced that, we move on to introduce the analytical-pedagogical approach to the simultaneous shaping of identities and learning of the students. Finally, we present the students classroom activities which make up the studied case and which is also what we try to develop.

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2019-11-07

Språk

Engelska

Sidor

34-35

Dokumenttyp

Konferensbidrag: abstract

Ämne

  • Pedagogy

Status

Published