Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Erika Andersson Cederholm

Erika Andersson Cederholm

Universitetslektor

Erika Andersson Cederholm

Inledning: Servicearbetets förvandlingar och förhandlingar

Författare

  • Erika Andersson Cederholm
  • Carina Sjöholm

Redaktör

  • Erika Andersson Cederholm
  • Carina Sjöholm

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2014

Språk

Svenska

Sidor

4-12

Publikation/Tidskrift/Serie

Servicearbetets förvandlingar och förhandlingar

Volym

1

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Institutionen för service management och tjänstevetenskap, Lunds universitet

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-982330-0-1