Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Bramryd

Torleif Bramryd

Seniorprofessor

Bramryd

Värden som uppstår genom besökscentret Absolut Home i Åhus : Slutrapport för The Absolut Company

Författare

  • Malin Zillinger
  • Torleif Bramryd
  • Sara Hedström

Summary, in Swedish

The Absolut Company har öppnat besökscentret Absolut Home i Åhus och detta har potential att medföra ett stort antal värden för orten. Forskarna har studerat både
turistaktörers och Åhusbors syn på värden för att ta reda på hur de ställer sig till det nya besökscentret i sin ort.

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2019-05-06

Språk

Svenska

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Lund University

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • Värdeskapande
  • Upplevelse
  • Kulinarisk turism
  • Turism

Status

Published

Projekt

  • Värden som uppstår genom besökscentret Absolut Home i Åhus

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-7895-120-8
  • ISBN: 978-91-7895-119-2