Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Näringslivet om Service management

Vi har frågat några personer från näringslivet vad de anser att utexaminerade studenter från Service management bidrar med i deras respektive organisationer.

Jenny Ejlertsson, kontaktcenterchef vid Stadsledningsförvaltningen på Helsingborgs stad.
 

Jenny Ejlertsson
 
  Jenny menar att studenterna som läst service
  management har med sig processperspektiv mot
  service och ett strukturerat sätt att arbeta.

     Läs hela intervjun med Jenny här

 

 

Alexander Florén, Senior Operations Manager på EF International Language Campuses.
 

Alexander Floren

  Alexander har rekryterat många alumner från
  Service Management och menar att de passar att
  jobba med roller inom management.

     Läs hela intervjun med Alexander här

 



Elin Sibe, Senior Profit Manager på Nordic Choice.
 

Elin Sibe

  Elin berättar att alumnerna från Service
  Management som arbetar vid Nordic Choice har
  med sig ett självförtroende från utbildningen samt
  en tyngd och pondus i ledarskapsrollen.

     Läs hela intervjun med Elin här
 

 

Lisa Ekberg, Easy Buying Manager på IKEA

 

Lisa Ekberg

 

  Lisa är själv tidigare student och jobbar idag på IKEA. Hon menar att bredden studenter tar med sig från utbildningen är en fördel för jobb på IKEA.

   Läs hela intervjun med Lisa här

 

 

 

Riad Haddouche, Ansvarig för People and culture på Nowaste Logistics.

 

 

Riad Haddouche
Riad anser att studenter från Service
  Management har hög kompetens när
  det gäller service och kundbemötande
  samt bidrar med nya perspektiv.

     Läs hela intervjun med Riad här