Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Alexander Florén, EF Education

Senior Operations Manager, EF International Language Campuses.

Alexander Florén berättar varför EF vill anställa studenter som läst eller läser service management:

Vilka fördelar ser ni med att ha kontakt med utbildningen?

Det handlar om att få kontakt med studenterna och sprida kännedom om vad EF gör. Hos oss finns det möjligheter att jobba både under och efter utbildningen. Vi kan se att service managementstudenter har en flexibel och prestigelös inställning som passar in hos oss och vi har rekryterat flera studenter och alumner från utbildningen.

Varför vill ni anställa studenter som läst service management?

Från mitt perspektiv ligger det i namnet, det handlar om service och det kan studenter som har läst just Service Management. EF är en serviceorganisation och vi vill ha anställda som kan och vill växa inom vår organisation. Studenter från service management har en förståelse för att jobba sig upp från en ingångsposition till en ledarskapsroll. Det är en bra symbios då vi erbjuder anställningar där unga har möjlighet att tidigt få mycket ansvar. Studenter från service management har god förmåga att ta sig an en managementroll.

 

Alexander Floren
Alexander Florén, Senior Operations Manager, EF Education